XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió

https://www.budapest13.hu/ugyintezes/

Témák A-Z

Ügyintézés

Időpontfoglalás

A Polgármesteri Hivatal egyes osztályain előre bejelentkezhet személyes ügyintézésre.
A foglalt időpontban kollégáink név szerint szólítják Önt, így elkerülheti a sorban állást.

Tovább

Online adófizetés

Egyes XIII. kerületi helyi adókat, bírságokat bankkártyával gyorsan és kényelmesen befizethet online. Ehhez kérjük, válassza ki a befizetés jogcímét.

Tovább

Ügyekkel kapcsolatban további információt az alább elérhetőségeinken kaphat:

Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal
Cím: 1139 Budapest, Béke tér 1.

Ingyenesen hívható zöldszámunk, melyen üzenetrögzítőre mondhatja el közérdekű bejelentését:
Telefonszám: 06-80-200-306

Kérdése, észrevétele van?

Írjon nekünk!

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési tv.) az elektronikus ügyintézést biztosító szerv és az ügyfél elektronikus kapcsolatának általános szabályait, továbbá az elektronikus ügyintézést biztosító, valamint egyéb szervek informatikai együttműködésével kapcsolatos rendelkezéseit tartalmazza.

Az E-ügyintézési tv. 1.§ 17. b) pontja alapján a helyi önkormányzat és a polgármesteri hivatal elektronikus ügyintézést biztosító szerv, amely 2018. január 1. napjától köteles az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv-ben meghatározottak szerint biztosítani.

Az E-ügyintézési tv. 9.§ (1) bek. a) és b) pontja alapján 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, valamint az ügyfél jogi képviselője.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy természetes személy ügyfelek részére a E-ügyintézési tv. nem teszi kötelezővé az ügyek elektronikus intézését, azonban lehetőséget biztosít számukra is.

Felhívjuk figyelmét, hogy

  • gazdálkodó szervezet ügyfél az E-ügyintézési tv. 14.§ (1) bekezdése alapján köteles bejelenteni az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (a továbbiakban: rendelkezési nyilvántartás) az elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségét.
  • természetes személy ügyfél – amennyiben ügyeit elektronikusan kívánja intézni – az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (rendelkezési nyilvántartás) szíveskedjen alaprendelkezést tenni az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából.

A rendelkezési nyilvántartás szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére. A rendelkezési nyilvántartás jelenleg a https://rendelkezes.kekkh.gov.hu/rny-public/ címen érhető el Központi Azonosítási Ügynök szolgáltatáson keresztüli azonosítást követően.

Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala számos ügytípusban a portálon közzétett elektronikus űrlapok útján biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét ügyfelei számára.

Az elektronikus űrlap szolgáltatás Ügyfélkapun keresztül vehető igénybe. Az elektronikus űrlapok elérhetősége az adott ügyek leírásánál érhető el.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az elektronikus ügyintézéshez megadott adataik az „Adatkezelési tájékoztatóban” foglaltak szerint kerülnek kezelésre.

Díjaink, elismeréseink