XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/szervezetiegyseg/penzugyi-osztaly/

Témák A-Z

Pénzügyi Osztály

Telephely: 1139 Budapest Béke tér 1.

Postacím: 1555 Budapest Pf. 10.

Térképen

E-mail: penzugy@bp13.hu

Tel: (1) 452-4100/5121-es mellék, Fax: (1) 452-4301

Vezető neve: Liczek Péter osztályvezető

Vezető elérhetőségei:

Telefon: (1) 452-4100/5121-es mellék
Fax: (1) 452-4301
E-mail: penzugy@bp13.hu

elektronikus úton továbbított számlák: szamla13pmh@bp13.hu

Elérhetőségek:

központi telefonszám, általános pénzügyi információk, osztályvezető 452-4167, 452-4100 / 5120, 5121
segélyek, települési támogatások folyósítása 452-4100 / 5124
bankszámlák, banki átutalások, szállítói számlák 452-4100 / 5130
pénztár 452-4100 / 5131, 5132
társasházi kölcsönök, helyi támogatás, számlázás 452-4100 / 5129
könyvelés 452-4100 / 5123, 5126, 5136
nemzetiségi önkormányzatok 452-4100 / 5128, 5134, 5127
költségvetés, választások pénzügyei, külső szervezetek támogatásai 452-4100 / 5127

Feladatai:

A Pénzügyi Osztály látja el az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal költségvetésével, pénzforgalmával, könyvelésével, adózásával, beszámolásával kapcsolatos feladatait.

Költségvetés

  1. Éves költségvetés és képviselő-testületi előterjesztés összeállítása.
  2. Pénzügyi informatikai rendszer működtetése.
  3. Bankszámlákkal kapcsolatos feladatok ellátása (átutalások, likviditás biztosítása).
  4. Költségvetési előirányzatok nyilvántartása, a költségvetési rendelet módosításának előkészítése.
  5. Házipénztár működtetése.
  6. Vevői számlák kiállítása.
  7. Az Önkormányzat tulajdonában lévő értékpapírok, üzletrészek kezelése, nyilvántartása.
  8. Átmenetileg szabadrendelkezésű pénzeszközök hasznosításának előkészítése.
  9. Szerződések központi nyilvántartásának vezetése.
  10. Nemzetiségi önkormányzatok gazdálkodási feladatainak ellátása.
  11. Önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságokkal kapcsolatos pénzügyi elszámolások bonyolítása.
  12. Nem rendszeres személyi juttatások számfejtése, kifizetése.
  13. Helyi támogatások, munkáltatói, társasházi kölcsönök, egyedi támogatások kezelése.
  14. Települési szociális támogatások nyilvántartása, utalása.
  15. Pénzügyi és Költségvetési Bizottság működésével kapcsolatos feladatok ellátása.

Beszámolás

  1. Könyvvezetési feladatok ellátása (főkönyvi könyvelés).
  2. Adóbevallások elkészítése, benyújtása.
  3. Költségvetési beszámolók, zárszámadási rendelet elkészítése.
  4. Az államháztartás információs rendszeréhez kapcsolódó adatszolgáltatás teljesítése.
  5. Főkönyvi könyvelést alátámasztó analitikus nyilvántartások vezetése, egyeztetése.
  6. Jogszabályoknak, vezetői igényeknek megfelelő kimutatások készítése, egyéb adatszolgáltatások teljesítése.

Vagyon

  1. Követelések állományáról tájékoztatók összeállítása, behajthatatlan követelések törlésére vonatkozó javaslat előkészítése.
  2. Tárgyi eszközök nyilvántartása, leltározás megszervezése.
  3. Vagyonkimutatás összeállítása.

 

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj