XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/2021/12/20/2021-evi-igazgatasi-szunet-munkarendje/

Témák A-Z

2021. évi igazgatási szünet munkarendje

ARCHÍV | 2021. december 20. - Frissítve Felhívás

TÁJÉKOZTATÓ a XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatalban elrendelt 2021. évi igazgatási szünet munkarendjéről

 A veszélyhelyzetben hozott 41/2021. (II.11.) sz. polgármesteri határozat alapján a Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat a Polgármesteri Hivatalban 2021. december 27., 28., 29., 30., 31. napjára igazgatási szünetet rendelt el. Az igazgatási szünet időtartama alatt a jogszabályokban előírt alapvető feladatok ellátása érdekében csökkentett létszámmal ügyeleti rendszert működtetünk:

 2021. december 27-én, hétfőn 13.00-18.00 óráig az Igazgatási Osztály Anyakönyvi Hivatala, a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály, az Adóügyi Osztály,

 2021. december 28-án, kedden és december 30-án, csütörtökön 8.00 órától 13.00 óráig a Pénzügyi Osztály és az Adóügyi Osztály,

2021. december 29-én, szerdán 8.00 órától 16.30 óráig az Igazgatási Osztály Anyakönyvi Hivatala, a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály, az Adóügyi Osztály,

2021. december 31-én, pénteken 8.00 órától 11.30 óráig az Igazgatási Osztály Anyakönyvi Hivatala, a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály, az Adóügyi Osztály
kijelölt munkatársai biztosítják az ügyfélfogadást.

 2022. január 3-tól a megszokott ügyfélfogadási időben várjuk Ügyfeleinket!                                                                                                                                                          

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj