Mivel a Budapest Főváros Kormányhivatala előzetesen „elfelejtette” a változásról önkormányzatunkat értesíteni mi kerestük meg a kerületi hivatal vezetőjét. A hivatalvezetőtől kapott információkat ezúton osztjuk meg Önökkel.
Az okmányirodai ügyek közül a Lehel Csarnokban csak azon közlekedésigazgatási ügyek maradtak, melyek kizárólagos illetékességűek pl. közlekedésigazgatással kapcsolatos jogügyek, közúton elvett forgalmi engedélyek, rendszámtáblák, hivatalból kivont járművek esetén amennyiben a járművek tulajdonosa/üzembentartója 13. kerületi címmel rendelkező személy. Minden más ügyben: személyigazolvány, vezetői engedély, útlevél, diákigazolvány, gépjármű-átírás, műszaki érvényesség, stb. a XIII. kerület Gács utca 3. szám alatt (Tesco) vagy a Főváros egyéb Okmányirodáiban és Kormányablakaiban intézhető.
Az okmányirodai ügyekben az alábbi elérhetőségeket érdemes keresni:
telefon: 061-412-7901
e-mail: okmanyiroda@13kh.bfkh.gov.hu
személyesen: 1134 Budapest, Váci út 9-15. (Lehel Csarnok)
Friss hír
Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerületi Hivatal április 1-i tájékoztatása szerint a kerületi hivatal Okmányirodája 2016. április 1. napjától új helyen, a Budapest XIII. Teve utca 1/a-c. szám alatt, kormányablakként folytatja működését (bejárat a Róbert Károly krt. felől).
A kerület második kormányablaka április 1-től a következő nyitvatartási rend szerint fogadja az ügyfeleket:
Hétfő: 07.00-17.00
Kedd: 08.00-18.00
Szerda: 08.00-20.00
Csütörtök: 08.00-18.00
Péntek: 08.00-15.00
A tájékoztató szerint a XIII. kerületi lakosok a kerületi illetékességhez kötött lakcímváltozási ügyek kivételével a főváros bármely okmányirodájában és kormányablakában kezdeményezhetik ügyeik elintézését. A fővárosi kormányablakokról és okmányirodákról az érdeklődők a http://www.kormanyhivatal.hu/budapest oldalon tájékozódhatnak, vagy az általános információkérésre szolgáló 1818 telefonszámon. E-mail cím: okmanyiroda@13kh.bfkh.gov.hu
Vissza