Az Ügyfélszolgálat az önkormányzat és a hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekről felvilágosítást nyújt, átveszi a beadványokat és kérelmeket a hét minden munkanapján az alábbi nyitvatartási időben:
- Hétfő: 08:00-18:00
- Kedd: 08:00-16:30
- Szerda: 08:00-16:30
- Csütörtök: 08:00-16:30
- Péntek: 08:00-14:00
Az ügyfélszolgálat feladatai:
- tájékoztatást ad a Polgármesteri Hivatal teljes munkaidejében a polgárok kérdéseire, szükség esetén rendelkezésükre bocsátja a formanyomtatványokat és űrlapokat;
- segítséget nyújt a különböző formanyomtatványok és űrlapok kitöltéséhez, ha azt az ügyfelek igénylik;
- jegyzőkönyvet vesz fel a leadott talált dolgokról és gondoskodik azok kezeléséről és kiadásáról a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény XVII. Fejezete alapján;
- felvilágosítást ad az érdeklődőknek a Képviselő-testület működésével, az önkormányzati képviselők fogadóóráival kapcsolatban;
- felveszi a bejelentkezéseket a polgármester, az alpolgármesterek és a jegyző fogadóórájára;
- kezeli és figyelemmel kíséri a határidőben történő intézkedést a “zöld számon” bejelentett közérdekű bejelentések, közérdekű javaslatok és panaszok tekintetében;
- közreműködik a Hivatal egészére vonatkozóan az ügyfelek eligazításában, felvilágosításában;
- szükség esetén jegyzőkönyvet vesz fel az ügyfél panaszáról, közérdekű bejelentéséről;
- átveszi a kérelmeket, beadványokat, amelyeket továbbít az iktatásra vagy az illetékes osztályokra;
- hatósági bizonyítványt ad ki;
- önkormányzati pályázati anyagokat árusít, és vezeti ezek nyilvántartását;
- átveszi a lakcímváltozással kapcsolatos bejelentő lapot és továbbítja az illetékességgel rendelkező járási (kerületi) hivatalnak.
Adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás a talált tárgyakkal kapcsolatos adatkezelésről
Adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás a kapcsolatfelvétellel kapcsolatos adatkezelésről
Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
1139 Budapest, Béke tér 1. földszint
452-4100/5069, 5070, 5071 mellék
ugyfelszolgalat@bp13.hu
Vissza