A Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett Országos Városmarketing Díj pályázatán önkormányzatunk öt pályázatával nyert Városmarketing Gyémánt díjat. A díjakat Holopné Schramek Kornélia alpolgármester asszony vette át.A Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet. A sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Továbbá segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.Önkormányzatunk idén öt kategóriában nyert Városmarketing Gyémánt díjat:
- t
- „Dunán innen Dunán túl” című pályázatunk márka- és identitásépítés, értékesítéstámogató marketingstratégia és program kategóriában,
- ”Miénk a tér!” című pályázatunk rendezvény, esemény kategóriában,
- „Randevú a biztonsággal” című pályázatunk belső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában,
- „A XIII. kerületről Máskép” című pályázatunk külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában,
- „Gondos gazdi” program című pályázatunk városfejlesztési projektek, marketing programjai, kampányai kategóriában érdemelt elismerést.
t
t
t
t
Önkormányzatunk 2015 óta összesen 23 Városmarketing Gyémánt díjat nyert pályázataival.