Tisztelt Kerületi Lakótársak!
Tisztelt XIII. Kerületi Partnerkártya Tulajdonosok!
Önkormányzatunk a járványhelyzetre való tekintettel biztonsági intézkedések figyelembevételével és betartásával ismételten megszervezi a 18. életévet betöltött 2021. november 10-ig Partnerkártyárval rendelkezők részére a már hagyományosnak mondható élelmiszerutalvány-osztást. A tavasszal elmaradt juttatás pótlása miatt idén ősszel 2x 3000,- forint értékű élelmiszerutalvány igényelhető, amely igénylést követően a Lehel Csarnokban a kijelölt kereskedőknél vásárolható le.
1.Mit kell tennem, ha elektronikusan szeretnék utalványt igényelni?
November 15. és 29. között lehet igényelni. Első lépésben töltse le a Budapest13 Smart City alkalmazást telefonjára. Másodszor regisztráljon az alkalmazásban. Harmadszor igényeljen elektronikusan Partnerkártyát, akkor is ha már van plasztik kártyája. Negyedik lépésben tudja az alkalmazásban igényelni az utalványt.
2. Hogyan tudok vásárolni az elektronikus utalvánnyal?
A Lehel Csarnokban kijelölt üzletekben lehet majd vásárolni az utalvánnyal november 22-től december 24-ig. Vásárláskor az utalvány képét kell megmutatni a kereskedőnek, a kereskedő egy alkalmazással ellenőrzi azt, majd érvényteleníti.
3. Igényeltem Partnerkártyát, de még “Jóváhagyás alatt” státuszban van.
A beadott igénylés adattartalmát a Polgármesteri Hivatal ellenőrzi, ennek átfutása kb. 1 nap. Kérjük türelmét.
4. Letöltöttem az alkalmazást, de nem látom az utalvány igénylés funkciót.
Az utalvány igénylés funkció Android rendszerű telefonokon az 1.5 verzióban jelenik meg, míg az IOS (iPhone) telefonokon az 1.6 verzióban jelenik meg. Kérem ellenőrizze és frissítse az alkalmazást.
5. Sikerült az applikációban az elektronikus partnerkártya igénylése, viszont csak egy utalvány jelent meg nekem: Utalvány 2. 3000 Ft felirattal.
Régebbi okostelefonokon a kisebb képfelbontás miatt előfordulhat, hogy a két utalvány képe “összecsúszik”. 2020.11.12. új verzió került fel, ami orvosolja ezt a hibát.
6. Miért szükséges bonyolítani az igénylést, jó volt a korábbi.
A járványhelyzet (is) indokolja, hogy az élelmiszerutalványok igénylésének menetét korszerűsítsük. Az elektronikus igényléssel már ezidáig több ezren éltek, ennyivel kevesebb lakos fog sorban állni a papír utalványért.
7. Nem volt szerencsés okostelefonos applikációt választani, mert az öregek ezzel nem mennek semmire, vagyis mehetnek sorba állni.
Az elektronikus utalványigénylés egy lehetőség a kényelmes és biztonságos utalványigénylésre, de megtartottuk a korábbi gyakorlatot is, tehát papíralapon is lehet igényelni utalványt november 22-től november 29-ig a Lehel Csarnokban.
8. Papírt szeretnék, de ez az én bajom.
Az elektronikusan igényelt utalványokat e-mailben is megküldjük a regisztrációnál megadott e-mail címre. Onnan ki lehet nyomtatni.
9. Miért nincs egy Help Desk?
Az Önkormányzat minden észrevételre válaszol. Természetesen lehetőség van a honlapunkon az “Írjon nekünk” rovatban kérdést feltenni, ami kiemelten kezelünk és rövid időn belül megválaszolunk.
10. Kíváncsi leszek, a kofák ebből majd mit hoznak ki.
A rendszer egyszerűsíti a vásárlások lejelentését és elszámolását, tehát a “kofák”, a kereskedők érdekeltek benne, hogy jól működjön a rendszer.
A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés, a sorbanállás, a papír alapú utalvány kiállításával járó adminisztráció elkerülése- és a szociális távolság megtartása érdekében bevezettük az elektronikus utalvány rendszert.
Az elektronikus utalványt igényelni az önkormányzati mobil alkalmazás segítségével lehet, amelyet Budapest13 Smart City néven talál meg okostelefonjának alkalmazás letöltő központjában.
Androidon 1.5.0 a verzió, míg iOS-en 1.6.0 verzióban érhető el a kuponigénylés funkció.
A Bejelentkezés menüpontban, ha még nem regisztrált az alkalmazásban ezt tegye meg a Regisztráció gombra kattintva. A regisztrációról egy jóváhagyó e-mailt kap a regisztrációnál megadott e-mail címre, amelyet kérem erősítsen meg. Regisztráció után a felületen jelentkezzen be.
Fontos tudni, hogy az alkalmazásban érvényes elektronikus Partnerkártyával kell rendelkeznie az utalvány igényléséhez. Igényelni elektronikus Partnerkártyát akkor is szükséges, ha már van korábban igényelt plasztik Partnerkártyája az ügyfélnek.
Amennyiben korábban igényelt Partnerkártyát, kérjük a “Rendelkezem Partnerkártyával” kérelmet válassza. Ha még nem igényelt és kapott korábban Partnerkártyát, kérjük a “Budapest 13. kerület lakosa vagyok” kérelmet válassza.
A kártyaigényléseket az Önkormányzat ellenőrzi és elbírálja. Az elbírálás eredményéről e-mailben értesíti az igénylőt. A kártyaigényléseket ebben az élelmiszerakcióban 2021. november 10-ig fogadja be és bírálja el az Önkormányzat. 2021. november 10. után érkezett kártyaigénylők nem vehetnek részt az élelmiszerakcióban, a kártyák elbírálása és jóváhagyása az akció után folytatódik.
Az elektronikus utalványokat 2021. november 15-29. között lehet igényelni.
Az utalványigényeket az Önkormányzat ellenőrzi.
Önkormányzatunk gondolt azokra is, akiknek nincs lehetősége elektronikus regisztrációra. A papíralapú utalvány kiadása a Lehel Csarnokban történik majd, a Csarnok minden bejáratánál fel fogjuk tüntetni a pontos helyszíneket.
Ha személyes megjelenést választja, akkor be kell mutatni
• partner kártyájukat vagy az erről szóló igazolásukat,
• személyi igazolványukat és
• lakcímkártyájukat
Az utalvány személyes átvételének időpontja 2021. november 22 -29. között
• munkanapokon 7:00 órától 18:00 óráig,
• szombaton 7:00 órától 14:00 óráig,
• vasárnap 7:00 órától 13:00 óráig.
Az utalványok személyes átvétele kettő különböző helyszínen, a vezetéknevek kezdőbetűi szerint történnek.
Az átvett utalványokat november 22 – december 24. között lehet levásárolni az akcióban résztvevő kereskedőknél. A két darab, egyenként 3000 Ft-os utalványt le lehet vásárolni egy kereskedőnél is, de utalványonként eltérő kereskedőnél is. A 3000 Ft utalvány megbontására nincs lehetőség.
Azok az igényjogosultak, akik mozgásukban korlátozottak és nincs hozzátartozójuk, az utalványok átvételéért és a házhozszállítás lehetőségéért jelezzenek a Szociális Szolgáltató Központnak 2021. november 29-ig
Elérhetőség: feketetamasne@bp13.hu vagy 061-350-3112, 06-30 467 0937 telefonszámokon.
Az elektronikus utalványok beváltásakor a kereskedőnél a telefonban megjelenő elektronikus utalvány képét kell felmutatni. Minden csatlakozó kereskedő – a megtörtént vásárlást – mobil telefonján keresztül érvényesíti.
A papíralapú utalványok beváltása a korábbi évekhez hasonlóan történik, az utalványt a kereskedő elveszi és érvényesíti a vásárlást követően.