A Polgármesteri Hivatal korszerű körülmények között igyekszik kiszolgálni a kerületi lakosokat és mindazokat, akik itt szeretnének ügyet intézni. Az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásban, az ügyintézésben törekszünk arra, hogy a lehető legmagasabb színvonalat teremtsünk meg. A fővárosban elsőként, az országban harmadikként szerzett a hivatal ISO nemzetközi minőségbiztosítási tanúsítványt 1999-ben. A hivatal feladatkörébe tartozik az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos teendők ellátása.
A Hivatal ügyfélfogadási ideje:
Az Ügyfélszolgálati Iroda a Polgármesteri Hivatal teljes munkaidejében fogadja az ügyfeleket, tájékoztatást ad, intézi az egyszerűbb ügyeket. Felveszi a bejelentkezéseket a polgármester, az alpolgármesterek és a jegyző fogadóóráira.
Az ügyfélszolgálatért felelős osztályvezető Tátrai Gabriella.
Az Ügyfélszolgálati Iroda ügyfélfogadási ideje:
A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése
Új Magyarország: Szervezetfejletsztés a Polgármesteri Hivatalnál