Tisztelt Ebtulajdonosok!
A Budapest XIII. Kerületi Önkormányzat az állatvédelmi törvény előírása alapján
2020. július 1. és 2020. december 31. között a kerületben tartott kutyák ebösszeírását végzi.
Az összeírás célja
– a kerületben tartott kutyák adatainak, tulajdonosaik, illetve tartóik elérhetőségének nyilvántartása a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal által vezetett ebnyilvántartásban,
– a veszettség elleni védekezés,
– az állatok tulajdonosai, tartói és más személyek jogainak, személyes biztonságának és tulajdonának védelme, valamint
– állatvédelmi feladatok ellátása érdekében.
Az önkormányzat törvényben előírt feladata a beérkezett adatok összevetése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal által vezetett ebnyilvántartásban szereplő adatokkal, és az eltérések jelzése a NÉBIH-nek.
Az ebösszeírás során megvalósuló adatkezelésről szóló adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás letölthető dokumentumból ismerhető meg.
Az adatszolgáltatás teljesíthető
– írásban a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. ügyfélszolgálatain, a XIII. kerületi állatorvosi rendelőkben átvehető, illetve az önkormányzat honlapjáról letölthető adatlap kitöltésével,
– elektronikus formában a https://www.budapest13.hu/adatlap-a-bp-xiii-keruletben-tartott-kutyak-osszeirasahoz/ oldalon.
Az ebösszeírás során az ebtulajdonosok és -tartók számára az adatszolgáltatás kötelező,
aki azt nem teljesíti, 30 000 Ft összegű állatvédelmi bírsággal sújtható. A korábbi ebösszeírások során már bejelentett kutyákról is kell adatszolgáltatást teljesíteni, abban az esetben is, ha az adatokban nem történt változás.
Kérjük a XIII. kerület közigazgatási területén tartott kutyák tulajdonosait, hogy az ebösszeíráshoz szükséges adatlapot töltsék ki, és azt legkésőbb 2020. december 31-ig juttassák el
– levélben a XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatalba (1139 Budapest, Béke tér 1.),
– személyesen a Polgármesteri Hivatal vagy a XIII. Ker. Közszolgáltató ügyfélszolgálatára (1139 Budapest, Béke u. 65., 1134 Budapest, Váci út 9-15.),
– e-mailben (az aláírt adatlapot beszkennelve) az ebosszeiras@bp13.hu címre.
A kitöltött adatlapokat a kerületi közterület-felügyelők is átveszik.
Az ebösszeírással kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket várjuk e-mailben (ebosszeiras@bp13.hu) és telefonon (452-41-00 / 5054-es mellék).
Együttműködésüket előre is köszönjük!
Dr. Bujdosó Sándor
jegyző
Az adatlap elektronikus kitöltéséhez kérjük kattintson ide!