XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/hirdetmeny/budapest-xiii-ker-garam-u-251234-hrsz-u-kozteruleti-ingatlanon-fakivagasi-engedely-iranti-kerelem-ugye/

Témák A-Z

Budapest XIII. ker., Garam u. (25123/4) hrsz-ú. közterületi ingatlanon fakivágási engedély iránti kérelem ügye

Közlemény


Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 89. § (1)-(2) bekezdések alapján a tárgyi ügyben kiadott 2019. december 2-án kelt, V-6277/2/2019. ügyiratszámú döntésről készült közleményt közhírré teszem.
A döntés közlésének napja a közlemény kifüggesztését követő tizenötödik nap.

– az eljáró hatóság: Belváros-Lipótváros Budapest Főváros V. Kerület Önkormányzata Jegyzője

– az ügyintéző neve: Sólyom Katalin

– az ügyintéző elérhetősége:

Belváros-Lipótváros Budapest Főváros V. kerületi Polgármesteri Hivatal Építési és Műszaki Osztály 1051 Budapest V. kerület Erzsébet tér 4.
telefon: + 36 1 872-7263
e-mail:
solyom.katalin@belvaros-lipotvaros.hu

– az ügy iktatási száma: V-6277/2019

– az ügy tárgya: a Budapest XIII. kerület, Garam u. (25123/4) hrsz-ú közterületi ingatlanon fakivágási engedély iránti kérelem ügye

– a kérelmező ügyfél megnevezése: PD Real Estate Development Kft. (1068 Budapest, Városligeti fasor 38.)

– a hatásterület kiterjedése: a fakivágásnak jogszabályban meghatározott hatásterülete nincs

– a kifüggesztés napja: 2019. 12. 03.


Felhívom az eljárásban közvetlenül érintettek figyelmét, hogy a döntés Belváros Lipótváros Budapest
Főváros V. kerület Polgármesteri Hivatala Építési és Műszaki Osztályon ügyfélfogadási időben (hétfő
13:30-18; szerda 8-16:30; péntek: 8-11:30 óráig) megtekinthető.

A döntés ellen az ügyféli jogok gyakorlására jogosult ügyfél a közlésétől számított 15 napon belül a
Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatal Környezetvédelmi és Természetvédelmi
Főosztályhoz címzett önálló fellebbezést nyújthat be. A fellebbezést Belváros-Lipótváros Budapest
Főváros V. kerületi Polgármesteri Hivatalnál, az Ügyfélszolgálati Irodán kell benyújtani.

A fellebbezést indokolni kell. A fellebbezésben csak olyan új tényre lehet hivatkozni, amelyről az
ügyfélnek a döntés meghozatala előtt nem volt tudomása, vagy arra önhibáján kívül eső ok miatt nem
hivatkozott. Fellebbezni csak a megtámadott döntésre vonatkozóan, tartalmilag azzal közvetlenül
összefüggő okból, illetve csak a döntésből közvetlenül adódó jog- vagy érdeksérelemre hivatkozva lehet.
A fellebbezést a Pest Megyei Kormányhivatal bírálja el, mely hatóság a sérelmezett döntést és az azt
megelőző eljárást megvizsgálja. A másodfokú hatóság eljárása során nincs kötve a fellebbezésben
foglaltakhoz.


A fellebbezési eljárás illetéke 10.000.- Ft.

A nem elektronikusan kezdeményezett fellebbezési eljárás illetékét az eljárást kezdeményező iraton
illetékbélyeggel kell megfizetni.

Az elektronikus úton kezdeményezett fellebbezési eljárás illetékét banki átutalási kell megfizetni.
Átutalási megbízás esetén a kedvezményezett számla: Magyar Államkincstár 10032000-01012107-
00000000 számú eljárási illeték-bevételi számla. A banki átutalás alkalmával fel kell tüntetni az adott
ügy azonosító adatait (ügyiratszám). Az eljárási illeték megfizetését az átutalási megbízás
elfogadásáról szóló nyilatkozat másolatával igazolni kell.


Budapest, 2019. december 2.
B-L. Bp. Főv. V. kerületi Önkormányzat jegyzője
Dr. Sélley Zoltán nevében

Kiss Zoltán
osztályvezető-helyettes
Építési és Műszaki Osztály

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj