XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/allas/palyazat-igazgato-beosztas-betoeltesere/

Témák A-Z

Pályázat igazgató beosztás betöltésére

Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat

a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Intézményműködtető és Fenntartó Központ

igazgató (magasabb vezető)

beosztás betöltésére.

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 2017. szeptember 15-től 2022. szeptember 14-ig szól.

A munkavégzés helye:

1139 Budapest, Béke tér 1.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény szakmai munkájának megszervezése, irányítása, ellenőrzése, munkáltató jogkör gyakorlása. Az Önkormányzat által fenntartott köznevelési és szociális intézmények pénzügyi-gazdasági és vagyongazdálkodási feladatainak ellátása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • főiskolán vagy egyetemen szerzett felsőfokú végzettség,
  • legalább 5 éves vezetői tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
  • 3 hónap próbaidő vállalása,
  • magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • önkormányzati szervnél eltöltött legalább 3 év vezetői tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget igazoló oklevelek másolata,
  • 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy igazolás kérelmezésről),
  • az intézmény vezetésével kapcsolatos szakmai program,
  • nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
  • nyilatkozat személyes adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez való hozzájárulásról

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás legkorábban 2017. szeptember 15. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. augusztus 1.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pappné Vőneki Erzsébet személyzeti és munkaügyi vezető nyújt a 452-4175-ös telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton a pályázatnak a Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat címére történő megküldésével (1139 Budapest, Béke tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: VII/9-1/2017, valamint a munkakör megnevezését: „igazgató”

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül háromtagú szakmai bizottság a formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtókat meghallgatja, majd az Önkormányzat Képviselő-testülete a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt a nyertes személyéről. (A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.) A sikertelenül, illetve érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. szeptember 7.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

www.kozigallas.gov.hu – 2017. július 1.

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj