XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/allas/intezmenymukodteto-es-fenntarto-kozpont-igazgatoi-beosztas-betoltesere/

Témák A-Z

Intézményműködtető és Fenntartó Központ igazgatói beosztás betöltésére

Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat                       

a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet Intézményműködtető és Fenntartó Központ igazgató (magasabb vezető) beosztás betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony                      

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:  A vezetői megbízás határozott időre, 2020. január 1-től 2024. december 31-ig szól.

A munkavégzés helye: 1139 Budapest, Béke tér 1.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény szakmai munkájának megszervezése, irányítása, ellenőrzése, munkáltató jogkör gyakorlása. Az Önkormányzat által fenntartott köznevelési és szociális intézmények pénzügyi-gazdasági és vagyongazdálkodási feladatainak ellátása.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.                      

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • főiskolán vagy egyetemen szerzett felsőfokú végzettség,
  • legalább 5 éves vezetői tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
  • 3 hónap próbaidő vállalása,
  • magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: önkormányzati szervnél eltöltött legalább 3 év vezetői tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget igazoló oklevelek másolata,
  • 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy igazolás kérelmezésről),
  • az intézmény vezetésével kapcsolatos szakmai program,
  • nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
  • nyilatkozat személyes adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez való hozzájárulásról

A beosztás betölthetőségének időpontja: A beosztás legkorábban 2020. január 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. október 21.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pappné Vőneki Erzsébet személyzeti és munkaügyi vezető nyújt a 452-4175-ös telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja: Elektronikus úton a vonekierzsebet@bp13.hu e-mail címen keresztül

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül háromtagú szakmai bizottság a formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtókat meghallgatja, majd az Önkormányzat Képviselő-testülete a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt a nyertes személyéről. (A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.) A sikertelenül, illetve érvénytelenül pályázók pályázati anyaga megsemmisítésre kerül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. december 5.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:       www.kozigallas.gov.hu – 2019. szeptember 21.

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj