XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/2020/11/10/korlatozottabb-belepes-a-polgarmesteri-hivatalba/

Témák A-Z

Korlátozottabb belépés a Polgármesteri Hivatalba

2020. november 10. Egyéb

Tisztelt XIII. kerületi Lakók!

2020. november 11-től a koronavírus járvány terjedésének megfékezése és az önkormányzati közszolgáltatások folytonosságának biztosítása érdekében a korábbiaknál korlátozottabban tartózkodhatnak ügyfelek a Polgármesteri Hivatal épületében.

A belépési rend szigorítását a lakosság és az önkormányzat munkatársai egészségének védelme érdekében kényszerülünk bevezetni. Az önkormányzatunk elsődlegesnek tekintett célja, hogy a pandémiás helyzetben is a végsőkig biztosítsuk a lakosság részére a közszolgáltatások rendelkezésre állását. Ez csak a tömeges megbetegedések, fertőzések megelőzésével, elkerülésével lehetséges.

  1. november 11-től az alábbi intézkedések lépnek érvénybe:
  • A Polgármesteri Hivatal épületébe való belépés esetén az orrot és a szájat elfedő maszk viselése kötelező
  • Az Ügyfélszolgálati Iroda személyes lakossági ügyintézési tevékenysége szünetel. A Polgármesteri Hivatal és az IMFK szervezeti egységeinél, osztályainál a munkaszobákban történő ügyfélfogadás nem megengedett.
  • Ügyintézési céllal a Szociális és Köznevelési Osztály ügyfélszolgálatának fogadóterében egyidejűleg 10 főnél több, míg az Anyakönyvi Hivatal előtti fogadótérben 5 főnél több ügyfél nem tartózkodhat.
  • Esküvő alkalmával a házasságkötő teremben a jogszabályban meghatározott maximális létszámú személy, de legfeljebb a házasulandókon és a tanúkon kívül 6 fő tartózkodhat.
  • Ügyfélfogadási időben (hétfő 13:30-18:00, szerda 8:00-16:30, péntek 8:00-11:30) az ügyfelek a Szociális és Köznevelési Osztály Ügyfélszolgálati Irodájának fogadóterébe orrot és szájat elfedő maszkot viselve léphetnek be, ott a formanyomtatványokat felvehetik és a kérelmeiket a kihelyezett gyűjtődobozokban helyezhetik el.
  • A személyes nyilatkozathoz kötött anyakönyvi ügyekben (házasságkötési és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítési szándék bejelentése, apai elismerő nyilatkozattétel, névváltoztatás) a jegyzőkönyv felvétele előtt kiküldött adatlap alapján kerül sor a jegyzőkönyv összeállítására, elősegítve, hogy az ügyfelek személyes megjelenése az anyakönyvvezetővel előzetesen egyeztetett időpontban, csak az aláírásra korlátozódjon. Az aláírás helyszíne az Anyakönyvi Hivatal előtere.
  • A temetkezési szolgáltatók, cégek képviselői a temetési engedélyeket ügyfélfogadási időben az anyakönyvvezetővel előre egyeztetett időpontban, személyesen átvehetik az Anyakönyvi Hivatal előterében.
  • A Polgármesteri Hivatal épületében a hivatalban dolgozók által történő személyes ügyfélfogadás halaszthatatlan, más módon nem elintézhető ügy esetén is kizárólag előzetes egyeztetés alapján, egyeztetett időpontban, illetve az idézésben megjelölt időpontban megengedett.
  • Amennyiben a beadványon feltüntetik a telefonos elérhetőségüket, akkor az ügyintéző szükség (pl. hiánypótlás) esetén felhívják és tájékoztatják Önöket.

Továbbra is kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy a személyes megjelenés helyett éljenek a telefonos (452-4100), az elektronikus (ugyfelszolgalat@bp13.hu) és a postai ügyintézés lehetőségével.

Előre is köszönjük megértésüket és türelmüket!

Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj