TÁJÉKOZTATÓ a XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatalban elrendelt 2019. évi igazgatási szünet munkarendjéről
Budapest Főváros XIII. Kerület Önkormányzatának Képviselő-testülete 14/2019. (II.7.) Ö.K. határozatában 2019. december 30., 31. napjára igazgatási szünetet rendelt el a Polgármesteri Hivatalban.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a jogszabályokban előírt alapvető feladatok ellátása érdekében ügyeleti rendszert működtetünk:
- december 30-án, hétfőn 13.00-18.00 óráig az Igazgatási Osztály (Ügyfélszolgálat, Anyakönyvi Hivatal, Ipari és kereskedelmi igazgatási csoport), az Adóügyi Osztály, az Építésügyi Osztály, a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály munkatársai;
- december 31-én, kedden 8.00-13.00 óráig az Igazgatási Osztály (Ügyfélszolgálat, Anyakönyvi Hivatal), a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály munkatársai csökkentett létszámmal biztosítják az ügyfélfogadást.
2020. január 2-től a megszokott ügyfélfogadási időben várjuk Ügyfeleinket!
Vissza