XIII. Kerületi Önkormányzat

Akadálymentes verzió Akadálymentes verzió ikon

https://www.budapest13.hu/ugy/halaleset-anyakonyvezes/

Témák A-Z

Haláleset anyakönyvezése

Haláleset anyakönyvezése amennyiben a halálozás helye Budapest XIII. kerület


A haláleset bejelentéséhez minden esetben szükséges:

  • az orvos által kiállított, orvosi pecséttel ellátott halottvizsgálati bizonyítvány
  • az elhalt személyazonosításra alkalmas okmányai: személyazonosító igazolvány, érvényes magyar útlevél, 2001. január 1. után kiállított vezetői engedély, lakcímkártya
  • születési anyakönyvi kivonata
  • családi állapotát igazoló okirata, (ha az elhalt házas családi állapotú, a házassági anyakönyvi kivonata, ha elvált, a házasságát felbontó jogerős bírósági ítélete vagy a záradékolt házassági anyakönyvi kivonata, ha özvegy, az elhalt házastársának halotti anyakönyvi kivonata vagy a záradékolt házassági anyakönyvi kivonat)
  • a halálesetet bejelentő személyi igazolványa, lakcímkártyája
  • szükséges az elhalt hozzátartozójának nyilatkozata az elhalt temetésének, az urna elhelyezésének helyéről

Kórházon kívül történt halálesetnél amennyiben az elhunytat hamvasztatni szeretnék, a Kormányhivatal Népegészségügyi Osztályának (az ÁNTSZ jogutódja) engedélye szükséges.

A temetési engedélyt ügyfélfogadási időben azonnal kiadjuk.

Adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás az Anyakönyvi eljárás során megvalósuló adatkezelésről

Ügyintézők elérhetőségei:

Hajdu Kata
1139 Budapest, Béke tér 1. Anyakönyvi Hivatal 27. szoba
452-4100/5073 mellék
hajdukata@bp13.hu

Császár Ildikó
1139 Budapest, Béke tér 1. Anyakönyvi Hivatal 25. szoba
452-4100/5086 mellék
csaszarildiko@bp13.hu

 

Vissza

Díjaink, elismeréseink


                            Idősbarát önkormányzat díj